Ροδάκινα: Τα 7 απρόσμενα οφέλη που παρέχουν στην υγεία

Τα ροδάκινα είναι πεντανόστιμα, δροσιστικά και προσφέρονται για κατανάλωση τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Παρέχουν όμως και σημαντικά οφέλη στην υγεία, από την καλή ενυδάτωση έως την προστασία από τον καρκίνο. Τα ροδάκινα είναι ένας από τους διατροφικούς θησαυρούς του καλοκαιριού, καθώς περιέχουν δεκάδες πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που ωφελούν με πολλούς τρόπους την υγεία. Σύμφωνα με αναλύσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης, ένα μέτριο ροδάκινο (περίπου 150 γραμμάρια) μας παρέχει: 60 θερμίδες 135 γραμμάρια νερό 10,6 γραμμάρια υδατάνθρακες 0,9 γραμμάρια πρωτεΐνες 1,2 γραμμάρια διαιτητικές ίνες 165 mg κάλιο 115,5 mg φώσφορο 30 mg ασβέστιο 17 mg πολυφαινόλες Σύμφωνα, εξ άλλου, με το αμερικανικό υπουργείο Γεωργίας (USDA), ένα μέτριο ροδάκινο παρέχει επίσης: Το 17% της συνιστώμενης ...

Δείτε επίσης

Τι είναι οι Διατροφικές Διαταραχές και για ποιο λόγο είναι σημαντικό να μάθουμε για αυτές Η Αιμιλία είναι 12χρ και έχει ξεκινήσει φέτος το γυμνάσιο. Πάντα την ενδιέφεραν τα μαθήματά της και ανησυχούσε παρά πολύ που θα τελείωνε το δημοτικό και θα πήγαινε γυμνάσιο. [babyPostAd]Το καλοκαίριπριν πάει γυμνάσιο ξεκίνησε να κάνει δίαιτα αφού πίστευε ότι έβαλε κάποια κιλά. …

babyradio

Το Νο1 site Διατροφής και Υγείας

logodiatrofis

Αν θέλετε να μειώσετε τον κίνδυνο να σας μολύνει ο νέος κορωνοϊός, προσέξτε τη διατροφή σας, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Northwestern.

iatropedia

Υλικά 1 κόκκινη πιπεριά 1 καφέ κρεμμύδι 2 σκελίδες σκόρδου Μισό κουταλάκι αποξηραμένη ρίγανη 1 ολόκληρη μελιτζάνα 2 κολοκύθια ½ φλιτζάνι λευκό κρασί 2 φλιτζάνια πουρέ ντομάτας Λίγο τριμμένο τυρί πεκορ

boro

Δείτε τις προτάσεις του babyradio.gr και κάντε γευστικές δοκιμές για να βάζετε ακόμα πιο υγιεινές επιλογές στο τάπερ των παιδιών σας για το σνακ του σχολείου!

babyradio