Σελήνιο: Από ποιες τροφές μπορείτε να το πάρετε - Τα οφέλη του για τον οργανισμό

Το σελήνιο είναι ένα βασικό ιχνοστοιχείο, σημαντικό για πολλές σωματικές διεργασίες, συμπεριλαμβανομένης της γνωστικής λειτουργίας, του υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος και της γονιμότητας τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες.Το σελήνιο είναι ένα απαραίτητο διατροφικό ανόργανο συστατικό. Είναι ένα σημαντικό συστατικό των σεληνοπρωτεϊνών που ανήκουν στο ανθρώπινο αντιοξειδωτικό δίκτυο και ρυθμίζουν τον μεταβολισμό των ορμονών του θυρεοειδούς αδένα.Είναι παρόν στον ανθρώπινο ιστό, κυρίως στον σκελετικό μυ.Σελήνιο: Από ποιες τροφές μπορείτε να το πάρετεΤο σελήνιο είναι πιο πιθανό να βρίσκεται σε δημητριακά ολικής αλέσεως και ζωικά προϊόντα, παρά σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά.Οι ακόλουθες τροφές είναι καλές πηγές σεληνίου:Καρύδια Βραζιλίας: Τα 28 ...

Δείτε επίσης

Υλικά 2 μερίδες φιλέτου ψαριού 1 κρεμμύδι ή 2 μικρά Ένα ολόκληρο λεμόνι (ξύσμα) ¾ φλιτζάνι λευκό κρασί (ξηρό) ¾ φλιτζάνι κρέμα 1 χέρι γεμάτο σχοινόπρασο 40 γρ. βούτυρο (3 κουταλιές της σούπας) Αλάτι Π

boro

Αν μας ρωτούσαν ποια είναι τα δύο κορυφαία καλοκαιρινά φρούτα που αγαπάμε και προτιμούμε περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα, τότε σίγουρα θα απαντούσαμε χωρίς φόβο, αλλά με πολύ πάθος πως ψηφίζουμε με μά

boro

Το κάθε βότανο είναι μοναδικό όπως και το κάθε μπαχαρικό το οποίο μπορείς να προσθέσεις

pronews

Τα ροδάκινα παρέχουν σημαντικά οφέλη στην υγεία, που κυμαίνονται από την καλή ενυδάτωση του οργανισμού έως την προστασία από ορισμένες μορφές καρκίνου.

iatropedia

Υλικά 4 μεσαίες πατάτες 75 γρ. λιωμένο βούτυρο ¼ κουταλάκι ψιλοκομμένο θυμάρι (φρέσκο ​​ή αποξηραμένο) ¼ κουταλάκι ψιλοκομμένο δεντρολίβανο (φρέσκο ​​ή αποξηραμένο) 1 καφέ κρεμμύδι 1 σκελίδα σκόρδο Γι

boro

Οι διατροφικές μας επιλογές επηρεάζουν τα πάντα

pronews