Αρχαία μικρόβια «κρυμμένα» στους πάγους που λιώνουν ίσως προκαλέσουν νέες πανδημίες

Τα μικρόβια που βρέθηκαν, είναι κυρίως βακτήρια, αλλά επίσης αρχαιοβακτήρια, μύκητες κ.α. Υπάρχει ένας ακόμη λόγος που η κλιματική αλλαγή ενέχει κινδύνους. Μπορεί να οδηγήσει σε τήξη πανάρχαιων πάγων μέσα στους οποίους είναι "κλειδωμένα" μικρόβια, που εδώ και εκατομμύρια χρόνια δεν έχουν δει το φως της Γης και τα οποία, αν απελευθερωθούν, ίσως προκαλέσουν νέες πανδημίες απειλητικές για την ανθρωπότητα, προειδοποιεί μια νέα κινεζική επιστημονική έρευνα.Ερευνητές της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό βιοτεχνολογίας "Nature Biotechnology", σύμφωνα με το ...

Τουλάχιστον τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 14 τραυματίστηκαν όταν κατέρρευσε γέφυρα στην πολιτεία Αμαζόνας της Βραζιλίας, ανακοίνωσαν οι αρχές, που δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ο απολογισμός των θυμάτων να γίνει ακόμη πιο βαρύς, καθώς αγνοούνται αρκετοί ακόμη.

Ο αρχηγός του τουρκικού κράτους είπε πως προγραμματίζει να έχει συνδιάλεξη με τον κ. Πούτιν σήμερα.

Καθώς ο πόλεμος της Ρωσίας στην Ουκρανία συνεχίζεται, η Μόσχα παλεύει να εφοδιάσει κατάλληλα και να εξοπλίσει σωστά τους στρατιώτες της

Το μισό και πλέον από το αέριο που περιείχαν οι αγωγοί στον βυθό της Βαλτικής... Δανία αέριο αγωγή Nord Stream

zougla

Εκτιμήσεις ότι ο απολογισμός των θυμάτων μπορεί να γίνει βαρύτερος - Τουλάχιστον 12 οχήματα έπεσαν στο κενό στον ποταμό Κουρουσά

Ο Ίλια Σμίριν κατηγορείται ότι μίλησε υποτιμητικά για τις γυναίκες

Χωρίς ρεύμα έχουν μείνει πάνω από 1,8 εκατομμύρια άνθρωποι στη Φλόριντα μετά το πέρασμα του τυφώνα Ίαν που ξέσπασε στα νοτιοδυτικά της πολιτείας την Τετάρτη.

Σε άρθρο-φωτιά για τις τελευταίες εξελίξεις στην Ουκρανία, ο Αλεξάντρ Ντούγκιν τονίζει ότι βρισκόμαστε πλέον στα πρόθυρα του Γ΄ Παγκοσμίου Πολέμου, και αναλύει τα καθήκοντα της Ρωσίας προκειμένου να επιβιώσει από την επίθεση που έχει εξαπολύσει εναντίον της η Δύση.