Οι κορυφαίες προβλέψεις στην εξυπηρέτηση πελατών για το 2022 από την Sitecore | Fortunegreece.com

Υβριδικό μοντέλο αγορών, εμπιστοσύνη πελατών και μεγαλύτερη εξατομίκευση. Όλες οι τάσεις που θα καθορίσουν την εμπειρία καταναλωτή για το 2022. Το 2022 έφτασε και μαζί του έφτασε και η στιγμή να αναδιοργανωθούμε και να θέσουμε στόχους για το νέο έτος. Η Paige O’Neill, Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Sitecore και κορυφαίο στέλεχος επικοινωνίας παρουσιάζει τους τρόπους με τους οποίους οι marketers μπορούν να αξιοποιήσουν νέες και υπάρχουσες τεχνολογίες για να δημιουργήσουν ασυναγώνιστες εμπειρίες για τους πελάτες τους. Όπως αναμενόταν, η ποιοτική εμπειρία πελατών παραμένει ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας προσέλκυσης και διατήρησης πελατών. Σύμφωνα με τις κυριότερες τάσεις για το 2022, το υβριδικό μοντέλο αγορών ...

Δείτε επίσης

Τι είναι όμως ένα DAO; googletag.cmd.push(function () { var definedSlot; var

protothema

Με τα καλοκαίρια να γίνονται όλο και πιο καυτά -και τους λογαριασμούς του ρεύματος επίσης- κανείς δεν σε αδ

protothema

O John McEnroe κατάφερε ακόμα και να γυρίσει τον χρόνο πίσω

newsbomb

Μπορεί η επαναστατική πρόταση της Citroen να μη διαθέτει air-condition και ηχοσύστημα στον βασικό εξοπλισμό, ωστόσο κατάφερε να ενσωματώσει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης!

caranddriver

Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιείχαν κακόβουλα έγγραφα που χρησιμοποιούσαν τις δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας ως δόλωμα

in.gr

Ποια τα πλεονεκτήματα της οπτικής κρυφής μνήμης

athensvoice